środa, 10 grudnia 2014

U przedszkolaków.

Na początku grudnia dostałyśmy zaproszenie od p. Katarzyny Sobolewskiej z Miejskiego Przedszkola nr 16 w Katowicach, wychowawczyni grupy Skrzatów.
Poprosiła, abyśmy przejechały poczytać dzieciom oraz opowiedzieć im na czym polega praca w bibliotece - do Ligoty więc pojechałam ja (Kasia).
Spotkanie w ramach akcji "Cała Polska czyta dzieciom" zatytułowałam Jesienny spacer z Panem Kuleczką. Przeczytałam wszystkim przedszkolakom kilka opowiadań z książek autorstwa Wojciecha Widłaka, później spędziłam jeszcze chwilę czasu ze Skrzatami, które pięknie recytowały mi wierszyki i opowiadały o spotkaniach, jakie ich jeszcze czekają (największe podekscytowanie związane było z wizytą mikołaja!).
Spotkanie było bardzo udane - podobało się zarówno Skrzatom, jak i mnie. :) Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy.
A dzisiaj p. Kasia przysłała zdjęcia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz